فلش کارتهای آرامش مدرسه زندگی
فلش کارتهای آرامش مدرسه زندگی
29 فوریه 2020
فلش کارت خودشناسی
فلش کارتهای خودشناسی مدرسه زندگی
01 مارس 2020
فلش کارتهای آرامش مدرسه زندگی
فلش کارتهای آرامش مدرسه زندگی
29 فوریه 2020
فلش کارت خودشناسی
فلش کارتهای خودشناسی مدرسه زندگی
01 مارس 2020

فلش کارتهای اعتماد بنفس مدرسه زندگی

فلش کارتهای اعتماد بنفس

فلش کارتهای اعتماد بنفس مدرسه زندگی

این محصول فعلا موجود نیست.

مجموعه‌ای جذاب و مفید از 60 عدد فلش کارت اعتماد بنفس مدرسه زندگی آلن دوباتن به ابعاد 7 در 10 سانتی متر، یک رو متن و روی دیگر آثار نقاشان بزرگ، منتشر شد؛
این کارت‌ها با رویکرد متفاوت و هوشمندانه مدرسه زندگی آلن دوباتن، ریشه‌های کم‌رویی، ترس و نداشتن عزت نفس را هدف قرار می‌دهند.
ما اغلب تصور می‌کنیم که باید با اندوخته و داشتۀ اعتماد‌به‌نفسمان کنار بیاییم. ولی این حکم قطعی نیست. اعتمادبه‌نفس کیفیتی است که می‌توان یاد گرفت و پرورش داد. این برگه‌ها بحث‌هایی آرام‌بخش و نیروبخش را پیش می‌کشند تا ما را برای چالش‌های کوچک و بزرگ زندگی آماده کنند. یادمان می‌آورند که زیادی تحت تأثیر دیگران قرار نگیریم؛ مواظبِ میلِ به خودزنی باشیم؛ بتوانیم غریبه‌ها را هم در لحظه‌های شرم‌آورشان تجسم کنیم؛ با خودمان مهربانانه‌تر حرف بزنیم و یادمان باشد که بزرگترین چیزی که باید از آن بترسیم گند زدن نیست، امتحان نکردن است.
مدرسۀ زندگی، خود را وقف پرسش‌های بزرگ حیات کرده است. چطور استعدادهای بالقوه را محقق کنیم؟ آیا کسب‌و‌کار می‌تواند الهام‌بخش باشد؟ چرا اجتماع مهم است؟ آیا روابط باید یک عمر دوام بیاورند؟ ما جواب همۀ سوال‌ها را نداریم ولی چند اندیشۀ مفید طرح می‌کنیم که از فلسفه، ادبیات، روانشناسی و هنرهای تجسمی الهام یافته‌اند. تضمین می‌کنیم که این اندیشه‌ها محرک، سوال‌برانگیز، سیراب‌کننده و آرامش‌بخش باشند.

پشت فلش کارت اعتماد بنفس

پشت جعبه
👤اطلاعات درخواستی:
•نام و نام خانوادگی
•شماره تماس
•آدرس پستی
•کد پستی
•تعداد جلد درخواستی

2 دیدگاه

  1. مهدی قمری گفت:

    روزانه دنبال تون میکنم
    موفق باشید

  2. Amir fallahi گفت:

    سلام و خسته نباشید.من میخواهم که فلش کارتهای این قسمت -اعتماد به نفس مدرسه زندگی فارسی -را تهیه کنم . راهنمایی میفرمایید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!