فلش کارتهای اعتماد بنفس
فلش کارتهای اعتماد بنفس مدرسه زندگی
29 فوریه 2020
فلش کارتهای مهربانی
فلش کارتهای مهربانی مدرسه زندگی
01 مارس 2020
فلش کارتهای اعتماد بنفس
فلش کارتهای اعتماد بنفس مدرسه زندگی
29 فوریه 2020
فلش کارتهای مهربانی
فلش کارتهای مهربانی مدرسه زندگی
01 مارس 2020

فلش کارتهای خودشناسی مدرسه زندگی

این محصول فعلا موجود نیست.

مجموعه‌ای جذاب و مفید از 60 عدد فلش کارت خود شناسی مدرسه زندگی آلن دوباتن به ابعاد 7 در 10 سانتی متر، (بصورت پرسش و پاسخ‌های چالشی و روشنگر در دو روی کارت)،  با ترجمه ایمان فانی منتشر شد؛
سخت است فهمیدن این‌که ما کیستیم: چه می‌خواهیم؛ چه حسی داریم و چرا به گونه‌ای خاص واکنش نشان می‌دهیم. این ندانستن، می‌تواند دردسرساز شود زیرا ما را وارد روابط نادرست می‌کند. باعث می‌شود مشاغل نامناسب انتخاب نماییم و نابخردانه پول خرج کنیم. بی‌جهت نبود که سقراط همۀ پندهای فلسفی را در سه کلمه خلاصه کرد: «خود را بشناس.»
این کارت‌ها قرار است به ما در خویشتن‌شناسی کمک کنند؛ طیفی از اندیشه‌ها و پرسش‌ها را پیش روی ما قرار می‌دهند که به فهم بهتر ما از خود می‌انجامد.
مدرسۀ زندگی، خود را وقف پرسش‌های بزرگ حیات کرده است. چطور استعدادهای بالقوه را محقق کنیم؟ آیا کسب‌و‌کار می‌تواند الهام‌بخش باشد؟ چرا اجتماع مهم است؟ آیا روابط باید یک عمر دوام بیاورند؟ ما جواب همۀ سوال‌ها را نداریم ولی چند اندیشۀ مفید طرح می‌کنیم که از فلسفه، ادبیات، روانشناسی و هنرهای تجسمی الهام یافته‌اند. تضمین می‌کنیم که این اندیشه‌ها محرک، سوال‌برانگیز، سیراب‌کننده و آرامش‌بخش باشند.
👤اطلاعات درخواستی:
•نام و نام خانوادگی
•شماره تماس
•آدرس پستی
•کد پستی
•تعداد جلد درخواستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!