وبینار نوروساینس خنده و کمدی از رواندرمانی تا مارکتینگ
وبینار نوروساینس خنده و کمدی از رواندرمانی تا تبلیغات
23 فوریه 2022
معرفی کتاب مافیای بمب افکن ملکوم گلدول
مافیای بمب افکن ملکوم گلدول
13 مارس 2022
وبینار نوروساینس خنده و کمدی از رواندرمانی تا مارکتینگ
وبینار نوروساینس خنده و کمدی از رواندرمانی تا تبلیغات
23 فوریه 2022
معرفی کتاب مافیای بمب افکن ملکوم گلدول
مافیای بمب افکن ملکوم گلدول
13 مارس 2022

وبینار سلامت روان و آسیب شناسی اینفلوئنس

این دوره برگزار شده 

در مورد دوره های آتی اطلاع‌رسانی خواهد شد

 

معمولا از اثرات سوء و عوارض  شبکه‌های اجتماعی برای مخاطبان و مشتریان صحبت می شود اما کمتر کسی از مشکلات شغلی و فرسایش روحی تولید محتوا و راه حل آن حرف می‌زند.

اگر در فضای مجازی فعالیت پیوسته دارید، در این کار جدی هستید و به سلامت روان و پیوستگی کار خود علاقه‌مندید حتما از این وبینار ویژه سود خواهید برد.

بسیاری از مشاغل جدید، عوارض ناشناخته خود را دیر نشان می دهند؛

  • کار در چاپخانه و حروفچینی همراه بود با مسمومیت با سرب
  • آنها که با مواد صنعتی کار می‌کنند، مستعد طیف وسیعی از سرطان‌ها هستند
  • ماری کوری از پیشگامان مطالعات رادیواکتیویته، در اثر نوعی کم خونی حاصل از تشعشع درگذشت.

نکته دردناک اینکه تقریبا تمام این عوارض بسادگی قابل پیشگیری بودند و نیازی نبود یک نسل قربانی شود!

اشتغال به تولید محتوا هم می تواند به اینفلوئنسر آسیب بازگشت ناپذیر و جدی بزند، به ویژه اگر از آثار خزنده و نامحسوس آن آگاه نباشد؛

احساس خستگی دائم، ناامیدی و بی‌انگیزگی، افسردگی، احساس تنهایی، دشواری کنترل تکانه خشم و خودویرانگری، بی‌خوابی، پارانویا، تعارض خانوادگی، بازماندن از سرگرمیها و لذتهای کوچک زندگی تنها بخشی از عوارضی هستند که اینفلوئنسر و تولید‌کننده محتوا را تهدید می‌کند.

 

قدم اول برای پیشگیری، آگاهی از پیچیدگی، جزییات و ظرافتهای خطر است. برای بسیاری از عوارضی که در این وبینار طرح می شود، علل، مکانیسمها و علائم مشکل را بررسی می کنیم، مثال می زنیم و برخی راههای پیشگیری و درمان آن را بیان می‌کنیم.

به دلیل ماهیت حساس و ویژه این وبینار، و حفظ حریم خصوصی شرکت کنندگان، ویدیوی این وبینار ضبط نمی شود و مخاطبان فرصت کافی و آزادی خواهند داشت درمورد تجربیات خوشایند و ناخوشایند خود در فضای مجازی صحبت کنند.

با شنیدن این مطالب بسیاری از گمانهای شما درباره آسیبهایی که دیده‌اید مجال بروز پیدا خواهند کرد و با تایید همکلاسان، اسم و اعتبار خواهند یافت، که خود قدم اول در درمان و پیشگیری از تکرار است.

مدرس وبینار:دکتر ایمان فانی  (از مدرسان برتر ایسمینار در سال 99) – پزشک متخصص، دانش‌آموخته سینما و موسس مدرسه زندگی فارسی

با بیش از ده سال سابقه فعالیت در فضای مجازی


مخاطبین

-مخاطبان اصلی این وبینار اشخاص حقیقی هستند که حداقل یک پیج پابلیک (صفحه عمومی) در فضای مجازی دارند و در مراحل مختلف جذب فالوور و مخاطب هستند (از ناشناس تا مشهورتر از کفر ابلیس)

-برخی اما نه همه مطالب این وبینار برای کسانی که شهرت اجتماعی و حرفه‌ای خود را به فضای مجازی آورده اند، بسیار مفید است: مثلا هنرپیشه‌ها، شخصیتهای سیاسی یا علمی که بدون فضای مجازی هم شناخته شده‌اند.

-برخی از مطالب این وبینار برای مدیران مارکتینگ و روابط عمومی اشخاص حقوقی و شرکتها راهگشا و مفید است به ویژه اگر بیش از فروش نگران خوشنامی دراز مدت باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!